About




Γειά σας! Είμαι η Κατερίνα, γεννημένη στη Θεσσαλονίκη και μόνιμη πλέον κάτοικος Αθηνών. Είμαι θετικός και χαρούμενος άνθρωπος, με αίσθηση του χιούμορ. Προσπαθώ να βρίσκω το καλό στις διάφορες καταστάσεις, να μην με παίρνει απο κάτω. 

Ασχολούμαι με το blogging απο το 2013. Στην αρχή δειλά δειλά, με το The Jewel Box, ένα κεφάλαιο που πλέον έχει κλείσει. Αργότερα πιο δυναμικά, με το Ginger Lemonade, που είναι ένα μέσο επικοινωνίας και έκφρασης όλων αυτών που με απασχολούν. Είναι το δεύτερο blog μου, είναι κάτι σαν "αγαπημένο μου ημερολόγιο", ενώ υπάρχει και το Catherine Writes, που έχει εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα! 
Εδώ, γράφω για τα μικρά και καθημερινά που είναι σημαντικά. Οτιδήποτε γύρω μου αποτελεί έμπνευση, ενώ δεν θα διστάσω να σχολιάσω το παραμικρό που θα πέσει στην αντίληψή μου και θεωρώ σημαντικό. Πρέπει να πάρω θέση! 

Welcome to my diary blog! "Ξεφυλλίστε" ελεύθερα!


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers