Σου έχω δείξει τη βιβλιοθήκη μου;


Βιβλία, βιβλία, βιβλία κι άλλα βιβλία! Όσα και να αγοράσω, όσα και να διαβάσω, σύγχρονα μυθιστορήματα, βιογραφικά, κλασικά βιβλία, φαντασίας, ποτέ δεν είναι αρκετά.

Aγαπώ το διάβασμα. Ειδικά τα μυθιστορήματα εποχής και φαντασίας. Με ταξιδεύουν και νιώθω σαν να βρίσκομαι και εγώ στην/ο εποχή/μέρος που βρίσκονται οι πρωταγωνιστές της ιστορίας. Έχω ταυτιστεί, έχω χαρεί, έχω κλάψει, έχω σκεφτεί, έχω θυμώσει.

Είμαι περήφανη για τη βιβλιοθήκη μου. 108 βιβλία δεν τα λες και λίγα! 4-5 είναι αυτά που δεν έχω διαβάσει και αυτό γιατί τα γράμματα είναι τόσο μα τόσο μικρά που όχι φακό, μικροσκόπιο χρειάζεσαι! Που  θα πάνε όμως, θα τα καταφέρω κάποια στιγμή και ας βγάλω τα ματάκια μου!


Υπάρχουν πολλά απο τα βιβλία μου που έχω ξεχωρίσει. Το πρώτο που αγάπησα, μου το είχε χαρίσει η μαμά μου, είναι της Χρυσηίδας Δημουλίδου: Μην πυροβολείτε τη νύφη. Η τριλογία της Jennifer DonnelyΤο τριανταφυλλάκι, το τριαντάφυλλο του χειμώνα και τέλος το άγριο τριαντάφυλλοΛένα Μαντά, Καίτη Οικονόμου, Φιλομήλα Λάπατα, Ναόμι Νόβικ, Βαλέριο Μάσιμο Μανφρέντι, Λουσίντα Ράιλι και τόσοι συγγραφείς που μου κρατάνε συντροφιά.

Η wishlist είναι ατέλειωτη!



Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers