Το μποστάνι μου


Πάντα προσπαθώ να μαγειρεύω και να τρώμε υγιεινά. Όσπρια, φρούτα, δημητριακά, λαχανικά, ψάρι κτλ. Νταξ θα πάρουμε και καμιά βλακεία να έχουμε στο σπίτι π.χ. μπισκοτάκια, κρακεράκια κτλ ή  θα παραγγείλουμε κάτι απ' έξω. Απ' όλα δηλαδή τρώμε στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής.

Για αυτόν τον λόγο λοιπόν έχω φτιάξει το καλοκαιρινό μποστάνι μου, για να έχουμε λαχανικά απο τον "κήπο" μας. Και λέω καλοκαιρινό γιατί ναι, ναι έχω και χειμερινό. Το καλοκαίρι φυτεύω ντομάτες, αγγουράκια, κρεμμυδάκια πράσινα, μυρωδικά, πιπεριές κολοκυθάκια μέχρι και φράουλες φάγαμε φέτος ,δύο φορές μάλιστα! Το χειμερινό συνήθως έχει μαρούλι, σέλινο, μαϊντανό, φέτος τόλμησα και λάχανο. Και όλα αυτά απο τα λαχανικά που χρησιμοποιώ όταν μαγειρεύω ή κόβω σαλάτες.
Έχω βάλει λοιπόν τις γλάστρες μου στο ένα μπαλκόνι και τώρα περιμένω τους πρώτους καρπούς γιατί έχουν γεμίσει λουλούδια. Οκ, δεν περιμένω τις τρελές ποσότητες να ανοίξω πάγκο στη λαϊκή, αλλά όσο να 'ναι το δικό σου είναι πιο γλυκό πως να το κάνουμε!

Το θέμα είναι οτι είναι απίστευτα απλό να το ξεκινήσει κανείς. Θες να φυτέψεις μαρούλι; Όταν φτιάξεις και τα τελευταία φύλλα σαλάτα, κρατάς το κοτσάνι και απλα το χώνεις μέσα σε μια γλάστρα. Πιάνει αμέσως. Θες να φυτέψεις πιπεριά; Κόβεις την πιπεριά στη μέση και όπως είναι με τα σποράκια να φαίνονται, ανοίγεις μια τρύπα στο χώμα, βάζεις την πιπεριά, το σκεπάζεις και μετά απο λίγο καιρο τσουπ! να τα βλασταράκια! 

Ότι βγαίνει είναι πεντακάθαρο απο φάρμακα και λιπάσματα και πάει κατευθείαν στο τραπέζι! Δεν είναι τέλειο;;;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers