Μόνο θετική ενέργεια


Υπάρχουν στιγμές στη ζωή μας, που νομίζουμε οτι όλα μα όλα πάνε στραβά. Τίποτα δεν γίνεται όπως πρέπει, όταν πρέπει. Και λές:" Έλα ρε συ σύμπαν! Χαλάρωσε λίγο!"

Αν κάτσεις και το καλοσκεφτείς όμως, ισχύει τελικά το κάθε εμπόδιο για καλό.  Πόσες φορές μας έτυχε κάτι καλύτερο απο αυτό που "δεν έγινε ρε γαμώτο" ή "μακάρι να το είχα βρεί αυτό"; Μμμμμμ; Πόσες;;  Αρκετές; Χμ! Έκατσα και σκέφτηκα λοιπόν, πόσες φορές μου έτυχε κάτι πολύ καλύτερο, είτε δικό μου είτε για την οικογένειά μου. Κάτι που μέσα μου ένιωθα πως, δεν έπρεπε να γίνει ή ότι θα υπάρχει κάτι καλύτερο, δεν μπορεί! 

Το καλύτερο είναι, πως έχω συνειδητοποιήσει πολλές φορές οτι ισχύει. Κάποιες φορές που "ζορίζομαι" ή ακόμη και αν δεν έχει συμβεί κάτι. Και τότε ξαφνικά, μπορεί να μου πει κάτι ο γιός μου ή ο άντρας μου, να δω κάτι στην τηλεόραση ή κάτι γύρω μου, το οποίο έχει τόσο μεγάλη θετική επίδραση επάνω μου, που θα με κάνει να δώ πως τελικά, όλα θα πάνε καλά, οτι κάποιος εκεί πάνω με προσέχει και δεν με αφήνει μόνη μου! Σαν ένα χέρι στον ώμο, παίρνεις κουράγιο. Σήμερα, την ώρα που ετοιμαζόμουν να παρκάρω, που κοίταξα τα κλειδιά μου. Και εκεί, έτσι όπως γυάλιζαν απο τον ήλιο είδα την χαμογελαστή φατσούλα της φωτογραφίας. Αν αυτό δεν είναι σημάδι τότε δεν ξέρω τί είναι!

Οκ, κάποιοι δεν πιστεύουν σε αυτά, σημάδια και βλακείες, δεν περιμένω να συμφωνούν όλοι μαζί μου ή να συμμερίζονται τις απόψεις μου. Το θέμα είναι, πως όλα θα πάρουν τον δρόμο τους όταν πρέπει, όταν είναι η ώρα τους. Η θετική σκέψη ελκύει θετικά πράγματα, θετικούς ανθρώπους, θετική ενέργεια. Βαθιά ανάσα λοιπόν, εσπνοηηηηή...εκπνοηηηηή...


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers