Τα δώρα μου


Αύριο έχω γενέθλια. Ουσιαστικά σήμερα, μιας  και είναι 12:30. Έβαζα το παιδάκι μου για ύπνο και λέω, "αύριο θα έρθει ο ξάδερφός σου, για τα γενέθλια μου, να παίξετε". Μου λέει, με μια γλυκιά απορία "μαμά αύριο είναι τα γενέθλιά σου; Δεν σου πήρα δώρο...". Είδα μια απίστευτα θλιμμένη φατσούλα, στεναχωρήθηκε το καμάρι μου πραγματικά, γιατί δεν μου πήρε δώρο! "Πουλάκι μου, δεν χρειάζεται να μου πάρεις δώρο, εγώ θέλω απλά, να είστε εσύ κ ο μπαμπάς καλά και γεροί, αν θες κάνε μου μια ζωγραφιά... και να ακούς κάπου κάπου! ". Εκεί έσκασε χαμογελάκι, οπότε είμαστε οκ!

Αγοράκι μου γλυκό, ευαισθητάκι μου εσύ! Δεν μπορώ να φανταστώ μεγαλύτερο και πολυτιμότερο δώρο από εσένα καρδιά μου! Εσύ και ο μπαμπάς είστε οι σημαντικότεροι άνθρωποι στη ζωή μου, σας αγαπώ πολύ και δεν θα σας άλλαζα για τίποτα και κανέναν! ΕΣΕΙΣ είστε τα δώρα μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers