Έχεις δοκιμάσει ποτέ να εμψυχώσεις τον εαυτό σου;


Γενικά, όπως έχω ξαναπεί, είμαι πολύ θετικός άνθρωπος. Προσπαθώ να βλέπω την όμορφη και αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων, όσο δύσκολη και να είναι. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως είμαι μια ζωή : "έλα μωρέ, δεν πειράζει, όλα στο πρόγραμμα είναι". Όσο αισιόδοξος και να είσαι, υπάρχουν φορές που σε παίρνει απο κάτω. Παθαίνεις ενοχές, ένα ψυχοπλάκωμα, μια στεναχώρια.

Για αυτές τις μέρες λοιπόν, προσπαθώ λίγο παραπάνω με τον εαυτό μου, του δίνω ένα μικρό boost. Όχι με χυμούς και τέτοια, μιλάμε τώρα για την ψυχή. Αυτό που με βοηθάει είναι το λεγόμενο "pep talk". Ακριβώς. Οποιοδήποτε και αν είναι το πρόβλημα σπίτι, δουλειά, φίλοι κτλ. Όπως θα πάω να συμμαζέψω το παιδάκι μου ή τον άντρα μου όταν είναι στεναχωρημένοι, έτσι κάνω και με τον εαυτό μου. Ένα χτύπημα στον ώμο, οτι όλα θα πάνε καλά.

Ξεκινάω με αναπνοές και εμψύχωση. Μου μιλάω με αγάπη, ευγενικά. Κατόπιν ξεκινάω και μου δίνω κουράγιο, όπως ακριβώς θα έκανα με μια φίλη μου, αν είχε κάποιο πρόβλημα. Επίσης, προσπαθώ πάρα πολύ να δείξω επιείκεια στον εαυτό μου, (και αυτό είναι το δυσκολότερο σημείο γιατί παραείμαι αυστηρός κριτής μαζί μου, δεν μου χαρίζομαι). Θα μου πώ οτι ακόμα και λάθος να έκανα, είναι ανθρώπινο, πήρα το μάθημά μου και προχωράω παρακάτω, οτι δεν χρειάζεται να το σκέφτομαι και να το αναλύω τόσο πολύ. Αυτό που δεν θα ξεχάσω όμως με τίποτα να πώ στο εαυτό μου, είναι το εξής: 

Είμαι υγιής
Νιώθω δυνατή
Είμαι υπεύθυνη
Νιώθω ασφαλής

Με αυτά τα λίγα, αλλά τόσο σημαντικά λόγια, κάνω καλό στον εαυτό μου, τον βοηθάω να χαλαρώσει, όσο δύσκολο και αν είναι καμιά φορά. Γιατί, μαζί του θα περάσω πολλά χρόνια ακόμα  και πρέπει να τον φροντίσω. Είναι σαν να έχουμε έναν κήπο. Αν δεν τον φροντίσουμε, το μόνο που θα φυτρώσει θα είναι χόρτα και ζιζάνια. Με λίγη παραπάνω προσοχή όμως, σιγά σιγά, μπορούμε να φτιάξουμε τον πιο όμορφο, λουλουδάτο κήπο. Όσο για τα ζιζάνια, και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers