Αξία στα μικρά πράγματα


Αλυκές...Υπέροχη παραλία! Άμμος μέσα-έξω, καταγάλανα, κρυστάλλινα νερά, ψάρια να κολυμπάνε στα πόδια σου, μαγεία! Έχουμε έρθει για μπάνιο. Θα μου πεις "τι ιδιαίτερο έχει αυτό; Κι εμείς πάμε για μπάνιο δεν καθόμαστε να γράψουμε ολόκληρα κατεβατά!". Οκ έχετε δίκιο, έχω όμως κι εγώ έναν λόγο παραπάνω να χαίρομαι.

Όπως έχω ξαναπεί, ο άντρας μου είναι καπετάνιος, που σημαίνει οτι λείπει αρκετό καιρό απο το σπίτι. Ειδικά τώρα, με covid19 και καραντίνες, αγανακτήσαμε! Τελοσπάντων. Σήμερα είναι το πρώτο οικογενειακό μπάνιο βρε παιδί μου. Όλο το καλοκαίρι, πηγαίναμε θάλασσα μόνοι μας ή με τις φίλες μου. Οι άντρες της ζωής μου λοιπόν, περνάνε χρόνο μαζί, διασκεδάζουν, παίζουν, γελάνε και εγώ, κάθομαι έξω και τους χαίρομαι, με την καρδιά μου να φουσκώνει απο αγάπη. Είναι κάτι το οποίο δεν θεωρούμε δεδομένο, γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου, όπως οι άλλες οικογένειες και προσπαθούμε να το εκμεταλλευόμαστε όσο μπορούμε, όταν βρίσκεται ο Κώστας μου σπίτι. Είναι αυτά τα μικρά καθημερινά πράγματα που έχουν αξία...

Ακούω τον γιο μου μέχρι εδώ να γελάει!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers