Proud mama!


Ο γιος μου, έχει κλείσει τα 9,μπήκε στα 10. Είναι ένα πολύ γλυκό παιδί, με ευγενική ψυχή, καλόκαρδος, φιλότιμος, πανέξυπνος , ευαίσθητος. Αγαπάει πολύ την οικογένειά του και είναι έτοιμος να δώσει τα πάντα για τους φίλους του.

Πριν απο λίγο, έξω απο το σπίτι έγινε ένα ατύχημα με 2 αυτοκίνητα. Ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς. Δεν ήμουν μπροστά, άκουσα θόρυβο αλλά δεν έδωσα σημασία. Έρχεται τρέχοντας ο μικρός μου λέει "μαμά, έγινε ένα τρακάρισμα, πάω να βοηθήσω!".  Για να μην πολυλογώ, έχω απλά να πω οτι το παιδί μου με έχει κάνει περήφανη πάρα πολλές φορές. Ο τρόπος του για να βοηθήσει, ήταν να προσφέρει ένα ποτήρι νερό στην κοπέλα που τράκαρε. 

Αφού έφερε νερό, μαζευτήκαμε μέσα πια, δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνουμε. Αγόρι μου, δεν φαντάζεσαι πόσο περήφανους μας έκανες για άλλη μια φορά! Σε αγαπάμε πολύ! Μπράβο σου. Κάνουμε εξαιρετική δουλειά τελικά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers