Γλυφάδα by night


Την Παρασκευή βγήκα ραντεβού με τον άντρα μου. Μετά απο πολύ, πολύ καιρό που το λέγαμε, αλλά δεν το έκανα, γιατί "που θ' αφήσω το παιδί μόνο του;" Λοιπόν, λίγο πριν και μέσα στην καραντίνα, είχα πολύ χρόνο να σκεφτώ κάποια πράγματα και αποφάσισα, να κάνω κάποιες υπερβάσεις. Ένα απο αυτά είναι και αυτό, το "βγαίνουμε χωρίς το παιδί μαζί μας". Το πρώτο βήμα, έγινε τα Χριστούγεννα, που είχα τα πεθερικά μου σπίτι. Σιγά σιγά όμως, προσπαθώ να το κάνω πιο συχνά. Τελοσπάντων, το θέμα μας είναι το ραντεβού μου!

Ήρθε λοιπόν η μαμά μου σπίτι και βρήκαμε ευκαιρία κι εμείς. Ντυθήκαμε, στολιστήκαμε και βγήκαμε. Το πολυπόθητο ραντεβού! Αρχικά, ξεκινήσαμε για Καστέλα αλλά τελικά καταλήξαμε Γλυφάδα. Η βραδιά ήταν όμορφη, δροσερή και αποφασίσαμε να πάμε σε ένα ιταλικό εστιατόριο. Με μουσική υπόκρουση  Frank Sinatra, υπέροχη διακόσμηση, καταπληκτικό φαγητό και κρασί ήταν τόσο ρομαντικά. Συζητούσαμε, γελάσαμε, μιλήσαμε και λίγο σοβαρά, ήταν τόσο όμορφα όπως όταν τα είχαμε και βγαίναμε ραντεβού. Μου έλειψε να βγαίνω μαζί του έτσι.

Θα πω το τετριμμένο, "τα ζευγάρια χρειάζονται και λίγο χρόνο χωρίς τα παιδιά μόνο οι δυό τους". Και θα πω και το κλασικό, "ναι, ισχύει". Περάσαμε τόσο όμορφα, που θα προσπαθήσω να γίνει συνήθεια, να βγαίνουμε όσο πιο συχνά μπορούμε και μας επιτρέπουν οι συνθήκες. Θα πω και κάτι τελευταίο κλασικό, τύπου "αναζωπυρώνεται η σχέση και θυμόμαστε πως ακόμα μπορούμε να είμαστε όπως παλιά και να είμαστε και καλοί γονείς". Ναι, θα κάνω στην άκρη το ενοχικό σύνδρομο...!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers