Που τελειώνει η ευθύνη και που η ανευθυνότητα;


 Κάτι με τρώει τόση ώρα και θέλω να το μοιραστώ. Βασικά με έχει βάλει σε σκέψεις. Του τύπου "τελικά τί παίζει με τους ανθρώπους γενικά; Πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν διάφορα πράγματα της καθημερινότητας μας στην πορεία μας, στη ζωή μας; Πόσο μυαλό έχουμε Τελοσπάντων;" 

Ζούμε σε μια εποχή ανασφάλειας. Απο τη μία η πανδημία, απο την άλλη η ζούγκλα που βλέπουμε γύρω μας, Μη με παρεξηγήσετε, δεν είμαι αρνητικός άνθρωπος ή πεσιμίστρια. Αγαπώ τη ζωή και σε ότι συμβαίνει γύρω μου προσπαθώ, όσο δύσκολο και να είναι μερικές φορές, να βλέπω την ομορφιά. Σε όλα, να έχω μια θετική στάση, όσο αγχωτικά ή τρομακτικά κι αν είναι τα πράγματα.  Απλώς υπάρχουν και αυτά που με κάνουν να απορώ ή να αναρωτιέμαι.


Ήρθε η κοπέλα που βοηθάει στα μαθηματικά τον γιό μου. Πολύ καλή στη δουλειά της. Να πώ σε αυτό
το σημείο οτι είχα ξεκαθαρίσει απο την αρχή πως λόγω covid, θέλω να φοράνε και οι δύο μάσκα και να τηρούμε όσο γίνεται τις αποστάσεις. Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται υπερβολή που τους έχω και τους δύο με μάσκα, αλλά με τόσα κρούσματα γύρω μας, δεν ξέρεις απο που θα σου έρθει ή που έχει πάει ο άλλος. Προσπαθώ να προστατέψω την οικογένειά μου. Οκ μέχρι εδώ. Σήμερα άργησε λιγάκι, γιατί ήρθε με ταξί απο το κέντρο, που είχε συγκέντρωση για τη δίκη της Χρυσής Αυγής. Εντάξει. Όταν την ρώτησα τί έπαθε το αμάξι της και πήρε ταξί μου απάντησε τίποτα απλά δεν πήγα στο σχολείο σήμερα και πήγα στην συγκέντρωση.

 -Τί εννοείς δεν πήγες στη δουλειά αλλά πήγες στην συγκέντρωση; 
-Α, είχε πορεία για τη δίκη και πήγα! Είχε και πάρα πολύ κόσμο! 

Can not compute...Και εδώ ήρθε η έκπληξη και απάντησα πολύ αυθόρμητα : "Καλά ρε συ, με τόσο κοροναϊό γύρω μας, τόσα κρούσματα, εσύ πήγες σε πορεία;! Μα τόσο μυαλό πια;!" Οκ, δεν ήταν και το καλύτερο σχόλιο που θα μπορούσα να κάνω, θα μπορούσα να το έχω περάσει στο ντούκου. Αλλά δεν μπορώ! Είμαι σίγουρη οτι φορούσε μάσκα η κοπέλα, οκ, για αποστάσεις κ τέτοια είμαι σίγουρη οτι είναι αδύνατον να τηρηθούν σε τέτοια πράγματα.  Αλλά πάλι ρε παιδί μου! Βλέπεις και ακούς τί γίνεται! Ενημερώνεσαι απο παντού. Πραγματικά δεν φοβάσαι;

Περιμένω τώρα να αρχίσουν τα σχόλια. "Δεν υπάρχει πανδημία, είστε πρόβατα, θέλουν να μας ελέγχουν για αυτό μας λένε φορέστε μάσκες". Την συγκεκριμένη άποψη, δεν τη συμμερίζομαι είναι σαν να μην την ακούω. " Σιγά ρε Κατερίνα, στο μετρό, στα λεωφορεία, στα αεροπλάνα πώς μπαίνει ο κόσμος για να πάει στη δουλειά ή οπουδήποτε;". Ναι, έχετε δίκιο. Αλλά εκεί είναι κάτι που πρέπει να κάνεις, που μπορείς να κρατήσεις, αν χρειαστεί, μια απόσταση απο τους άλλους. Θα πει κάποιος άλλος "εσύ δεν πάς για καφέ, σούπερ μάρκετ, με τον άντρα σου πριν μερικές μέρες ήσουν ραντεβού...". Ναι, τα κάνω όλα αυτά, φροντίζοντας να φοράω μάσκα και να τηρώ τα μέτρα, όπως επίσης να φροντίζω, όταν πηγαίνω για καφέ ή φαγητό, να κάθομαι σε μέρη που δεν γίνεται χαμός.  Δεν θα πάω σε συναυλίες ή πορείες ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος που μπορεί να υπάρχει τέτοιος συνωστισμός. 

Είμαι σίγουρη, οτι πολλοί θα με πουν υπερβολική. 100% σίγουρη. Μακάρι να συμμεριζόμασταν όλοι τις ίδιες απόψεις. Για εμένα αυτό είναι ανευθυνότητα προς τον εαυτό σου πρώτα και μετά προς τους άλλους. Το θεωρώ τεράστιο ρίσκο, να βρεθείς σε τέτοια συγκέντρωση. Όσο και να προσέχεις. Θα έρθει πάλι η στιγμή που θα ξανακάνουμε όλα αυτά τα πράγματα. Και ερωτώ: Πού τελειώνει η ευθύνη και πού η ανευθυνότητα;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers