Στολίσαμε!


Να λοιπόν, που πέρασε ο καιρός και πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, η πιο όμορφη και χαρούμενη γιορτή του χρόνου. Φέτος θα είναι λίγο διαφορετικά απο όλες τις προηγούμενες χρονιές. Ούτε χριστουγεννιάτικα χωριά, ούτε κάλαντα-καλά θα μου τα πεί ο μικρός- ούτε ταξίδια, ούτε βόλτες. Δεν πειράζει όμως, εμείς να είμαστε καλά.

Λόγω της κατάστασης, ο κόσμος άρχισε να στολίζει νωρίτερα. Συνήθως, στολίζουμε μόλις μπει ο Δεκέμβριος, αυτή τη φορά όμως το κάναμε στις 23/11. Ζητούσε ο μικρός αρκετό καιρό πιο πριν, προσπαθούσα κι εγώ να το τρενάρω λίγο, να περάσει βρε παιδί μου έστω 20/11! Πρωτοτυπήσαμε κιόλας, γιατί αποφάσισα να φέρω στο σαλόνι τη γλάστρα με το έλατο απο το μπαλκόνι, οπότε είμαστε με φυσικό έλατο και όχι συνθετικό. Είναι λίγο πιο κοντούλι, και το στόλισαν τα δύο ξαδερφάκια, αφού έτυχε να είναι και ο ανιψιός μου στο σπίτι. Έβαλαν οτι παιχνιδάκια ήθελαν επάνω, βγάλαμε και τις καθιερωμένες φωτογραφίες και τώρα έχουμε το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Λόγω της δουλειάς του άντρα μου, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα είμαστε μόνοι μας. Αν δεν ήταν η καραντίνα, θα πηγαίναμε Θεσσαλονίκη στους γονείς μου. Δεν πειράζει όμως. Θα γιορτάσουμε όπως πάντα, με κάθε επισημότητα, με το καλό σερβίτσιο, κρυστάλλινα ποτήρια, στολισμένο τραπέζι, κρασί και νόστιμο φαγητό! Αυτό κάνουμε κάθε χρόνο, είτε είμαστε όλοι μαζί στο σπίτι μας, είτε είμαστε μόνοι μας, εγώ και ο μικρός. Σημασία έχει οτι θα είμαστε μαζί, οτι αυτοί  που χρειαζόμαστε και είναι σημαντικοί, είναι μέσα σε αυτό το σπίτι. Αυτό το μήνυμα προσπαθώ να του περάσω. Τα φετινά Χριστούγεννα, θα είναι λίγο διαφορετικά. Το βασικό όμως, είναι η οικογένειά μας, να είμαστε όλοι γεροί. 

Καλές γιορτές!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers