Καλωσήρθες 2021


Μπορεί φέτος να υπάρχουν ένα σωρό περιορισμοί, οι γιορτές όμως είναι κάτι που δε μπορεί παρά μόνο χαρά να προσφέρει και ανεβασμένη ψυχολογία. Το σπίτι είναι στολισμένο και μοσχομυρίζει, το "κυνήγι" του κατάλληλου δώρου- έστω και on line- πάει σύννεφο και η αναμονή/λαχτάρα μέχρι να έρθει σπίτι  (να το τυλίξεις χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι και να είναι και αυτό που παρήγγειλες -πονεμένη ιστορία- γιατί εκεί είναι η πρόκληση), είναι νομίζω μεγαλύτερη απο αυτή του Άγιου Βασίλη! ΄Ντάξ, η περίοδος Χριστούγεννα/Πρωτοχρονιά είναι η αγαπημένη μου! Καλύτερη και απο τα γενέθλιά μου!

Τα Χριστούγεννα, ήμασταν μόνοι μας. Εννοώ, μόνο εγώ και ο μικρός. Ο άντρας μου δούλευε, τα έχει
αυτά η δουλειά του. Είχε τύχει άλλη μια φορά έτσι, όταν ο γιος μου ήταν πολύ μικρός, τριών νομίζω. Όταν λείπει έτσι, συνήθως ανεβαίνουμε Θεσσαλονίκη στους γονείς μου. Φέτος όμως, λόγω ειδικών συνθηκών κάτσαμε σπίτι. Παρόλο που ήμασταν μόνοι μας, όπως κάθε φορά, έτσι και τώρα, γιορτάσαμε με κάθε επισημότητα. Κρύσταλλα, "καλά" πιάτα, ασημένια μαχαιροπήρουνα, φαγητά, γλυκά, δώρα, αγκαλιές, τα πάντα! Θέλω να θυμάται πως, ακόμα και όταν ο μπαμπάς δεν είναι εδώ, ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, πάντα θα γιορτάζουμε, ακόμη και μόνο οι δυο μας. Σημασία έχει να είσαι με την οικογένειά σου, ακόμα και αν χρειάζεται να κάνεις βιντεοκλήση για να φάμε όλοι μαζί τα Χριστούγεννα ή να κάνουμε Ανάσταση το Πάσχα. Ο άντρας μου κατάφερε να είναι τελικά μαζί μας την επομένη των Χριστουγέννων, μέχρι προπαραμονή Πρωτοχρονιάς. Μας αρκεί αυτό, έχουμε μάθει να χαιρόμαστε όποια ευκαιρία μας δίνεται! Πρωτοχρονιά κάναμε στης αδερφής μου. Εμείς κι εμείς, το τζάκι άναβε, μουσική έπαιζε, τα λαμπάκια τρεμοπαίζανε. Τα παιδιά είχαν παρέα, έπαιζαν, εμείς ουσιαστικά ήταν σαν να είχαμε πάρει ρεπό, όπως κάθε φορά που βρίσκονται τα ξαδερφάκια! Κι εκεί τα ίδια, πολύ φαγητό, δώρα, γέλια και εντελώς τυχαία, η βασιλόπιτα είχε δύο φλουριά, που έπεσαν στα παιδιά. Τυχαία! Περάσαμε υπέροχα, μια βδομάδα κάτσαμε σπίτι της. Διακοπές, απο το ένα σπίτι, λίγο πιο εκεί στο άλλο, χαλαρώσαμε πάρα πολύ. 


Τα σχολεία ανοίγουν σε λίγες μέρες, ήρθε η ώρα να πάει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Καλές οι διακοπές, αλλά έχουμε και δουλειές, νομίζω. Δεν θα πώ να είναι το 2021 καλύτερο. Για εμένα, η προηγούμενη χρονιά, έφερε περισσότερα καλά απο ότι κακά πράγματα, όπως και κάθε χρονιά που περνάει. Παραδέχομαι οτι ήταν πιο περίεργη, όχι δύσκολη. 

Εύχομαι μια καλή και δημιουργική χρονιά. Μια χρονιά με υγεία και καλοτυχία. Μια χρονιά, που θα φέρει ακόμα περισσότερη αγάπη. Αυτό...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers