Νόστιμη σαλάτα με αυγό και 4 υλικά που πάντα έχω στο ψυγείο μου


Μετά απο μέρες γουρουνιάσματος λόγω γιορτών, είναι ώρα για ένα γεύμα ελαφρύ αλλά χορταστικό. Μια σαλάτα λοιπόν, είναι οτι χρειάζομαι αυτή τη στιγμή, χωρίς πολλά πολλά και με υλικά που πάντα υπάρχουν στο ψυγείο μου. Θα χρειαστείτε:

  • Μαρούλι 
  • Κρεμμυδάκι φρέσκο
  • Ντομάτα κομμένη σε κυβάκια
  • Αγγούρι κομμένο σε κυβάκια
  • 2 αυγά βραστά
  • Μαγιονέζα 
  • Αλάτι/πιπέρι

Αφού πλύνουμε τα λαχανικά, τα κόβουμε και τα βάζουμε σε μια σαλατιέρα. Κόβουμε το αυγό και το προσθέτουμε. Τέλος, βάζουμε τη μαγιονέζα και ανακατεύουμε ελαφρά να πάει παντού. Καλή όρεξη!

TIPS:

  1. Η μαγιονέζα που χρησιμοποίησα είναι vegan αλλά εννοείται μπορείτε να βάλετε την κανονική. Προσωπικά, πήρα μια φορά τη vegan για να τη δοκιμάσω και απο τότε βρίσκεται πάντα στο ψυγείο μου. Δεν χάνει κάτι απο την κανονική σε γεύση, απλά μου φαίνεται πιο ελαφριά και την προτιμώ. 
  2. Μπορείτε αντί για μαγιονέζα, να φτιάξετε μια σως με μουστάρδα, μαγιονέζα, βαλσάμικο και μέλι.
  3. Έχω πάρει ένα gadgetάκι που είναι για το κόψιμο του αυγού σε λωρίδες. Είναι πολύ φθηνό, νομίζω 1,50-2 ευρώ και δεν χαλάει το αυγό όπως μπορεί να χαλάσει αν το κόψω με το μαχαίρι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

About

Greek Women Bloggers

Greek Women Bloggers